Telečje hrenovke Anton in Kamniški odščipanci s hamburško slanino so s pridobljeno nagrado potrošnikov za trženje inovacij uvrščeni med tiste zmagovalne izdelke, ki bodo leto dni upravičeno nosili pečat Izbran produkt leta 2021. Kot najbolj inovativna izdelka v kategoriji »Hrenovke« in »Meso za žar« so prepoznavni rdeči pečat v javnomnenjski raziskavi podjetja Nielsen podelili slovenski potrošniki, in ju tako ocenili kot najboljša izdelka na domačem tržišču.

11. februarja 2021 so že deveto leto zaporedoma podelili priznanja Izbran Produkt leta za nove, izboljšane, spremenjene in inovativne produkte, ki so jih med 418 produkti iz več kot 50 različnih kategorij izbrali izključno slovenski potrošniki. Tudi letos so kupci izbrali novosti na podlagi inovativnosti, atraktivnosti in nakupne namere, ki bodo tako izpostavljene kot odličen nakupni nasvet slovenskim potrošnikom na policah slovenskih trgovcev.

Kamniški odščipanci Anton so prava gurmanska specialiteta v liniji mesnin za žar. Bogat okus tradicije nadgrajuje nova, zdravju bolj prijazna receptura. Izbrano sveže svinjsko in goveje meso dopolnjujejo koščki prekajene hamburške slanine ter posebna začimbna mešanica, ki ne vsebuje »E dodatkov«.

Telečje hrenovke Anton so pripravljene po bogati recepturi iz kakovostnega telečjega mesa s slovenskim poreklom. So brez glutena, laktoze, ojačevalcev okusa in umetnih barvil, polnjene v naravni ovoj in rahlo dimljene. Pakirane so v priročni embalaži, ki ohranja obstojnost in svežino izdelka. Antonove telečje hrenovke iz dnevno svežih sestavin in preverjene kakovosti pašejo vedno, ko si zaželite lahko prebavljiv in hitro pripravljen obrok.

Miha Rozman, direktor podjetja Meso Kamnik, je poudaril, da smo vsi zaposleni v skupini Farme Ihan ponosni na prejete nagrade. Te potrjujejo, da na razvoju izdelkov delamo dobro in da je skrb za potrošnika s kvalitetnimi surovinami in bogatimi recepturami tista prava pot k uspehu. Obenem gre velika zahvala tudi našim kupcem, ki s svojim zaupanjem potrjujejo priljubljenost izdelkov in kvaliteto blagovne znamke Anton.

Letošnja edicija in ocene kupcev potrjujejo usmeritev vseh uspešnih podjetij v inovativnost. Široka potrošnja, se je sodeč po raziskavah Nielsen, tako pri nas kot v EU, dvignila za nekaj odstotkov, pri čemer so spremenjene navade kupcev vplivale na premnoga podjetja. Izsledki raziskave kažejo, da se inovativnost in neprestano prilagajanje obrestuje.

Kupcu znani simbol bo na embalaži obeh izdelkov bistveno olajšal izbiro ob nakupu, saj mu bo prihranil čas, ki ga je doslej porabil za iskanje informacij in podrobne primerjave med razpoložljivimi izdelki na trgu.